Reklamacje

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, masz prawo złożyć reklamację. Najlepiej skontaktuj się z działem reklamacji mailowo sklep@papierowasowa.pl lub telefonicznie 65 529 85 62. 

Zasady składania reklamacji:

  • Reklamowany towar należy odesłać do nas wraz z dowodem zakupu - oryginałem paragonu lub kserokopią faktury.
  • Do przesyłki należy załączyć również wypełniony dokument reklamacji, znajdujący się na dole strony.
  • Reklamacja odbywa się na Twój koszt, w przypadku jej uznania zwracamy udokumentowany koszt wysyłki poniesiony przez Ciebie, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej za wysłanie przesyłki pocztowej ekonomicznej. W przypadku gdy reklamacja jest bezzasadna możemy obciążyć kosztami odesłanie towaru kupującego.

.....

.....

Uszkodzenia zwartości przesyłki podczas transportu:

  • Sprawdź zawartość przesyłki podczas odbioru paczki, przy kurierze. Jeśli towar jest uszkodzony należy spisać protokół szkody z kurierem.
  • W przypadku, gdy zawartość przesyłki jest uszkodzona, a nie został spisany protokół szkody, należy niezwłocznie skontaktować się z firmą kurierską, celem spisania protokołu. Na zgłoszenie w firmie kurierskiej masz 7 dni.
  • Jeśli opakowanie paczki jest uszkodzone, a protokół nie zostanie spisany w momencie odbioru paczki, reklamacja zostaje uznana za bezzasadną. Dlatego jeśli kurier wręcza Ci "potarganą, pogniecioną, zniszczoną" paczkę, koniecznie sprawdź jej zawartość przy kurierze.
  • Protokół szkody należy dostarczyć nam do 14 dni od momentu otrzymania paczki, przekroczenie tego terminu sprawi iż reklamacja zostanie odrzucona.
  • Po skompletowaniu wszystkich dokumentów skontaktuj się z nami mailowo na adres sklep@papierowasowa.pl być może uda się rozwiązać reklamację bez odsyłania uszkodzonego towaru.

....

....

zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta”, masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu, jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument. 

  • Zwracany towar nie może być używany, musi być kompletny i posiadać oryginalne opakowanie.
  • Warunkiem koniecznym zwrotu jest posiadanie paragonu lub ksero faktury VAT.
  • Do odsyłanego towaru należy dołączyć wypełniony poniższy dokument zwrotu towaru. Należy pamiętać, że nie odbieramy przesyłek pobraniowych, a zwrot odbywa się na Twój koszt. Zwrot pieniędzy na Twój rachunek bankowy nastąpi w ciągu 14 dni od przyjęcia przesyłki.